iNaturalist


סיכום אתגר חיות הבר 2025
אתגר חיות הבר בסביבת בית הספר, שהתקיים לראשונה במרץ האחרון, שילב למעלה מ-1,000 תלמידים מ-16 בתי ספר ברחבי הארץ בפרויקט גילוי ולמידה אודות מגוון מיני חיות…

מדריך לפתיחת פרויקט
ב-iNaturalist אפשר בין היתר לשתף פעולה עם אחרים בפרויקטים, המאגדים תצפיות תחת מטרה משותפת. פרויקט מאפשר למשתתפים לעקוב אחר איסוף התצפיות ולהתעדכן מפוסטים ביומן הפרויקט.

מדריך לביובליץ
ביובליצים הם אירועים מהנים ומרתקים המספקים משמעות ותוצאות ליחידים ולארגונים, אבל הם גם אירועים מורכבים. יש להיערך, לתכנן ולנהל את הביובליץ בתשומת לב. מדריך זה מיועד…

מדריך לפיתוח מיזם
מדריך זה נועד לתמוך באנשים ובמדענים המעוניינים להשתמש במדע אזרחי לקידום המחקר שלהם. המדריך מתאר את השלבים המרכזיים בתהליך ומציע הנחיות וכלי עזר.

מערך ניטור מגוון ביולוגי בחצר בית הספר: מדע אזרחי ו-iNaturalist למורים
הצעה למערך פעילות עם תלמידים לניטור מגוון ביולוגי בעזרת אפליקציית iNaturalist. כולל הסבר קצר על מדע אזרחי, על האפליקציה ואופן השימוש בה והתנסות בחצר או בסביבה…

אתגר חיות הבר בסביבת בית הספר
אנו מזמינים בתי ספר לקחת חלק באתגר מדע אזרחי כחלק מפעילויות שבוע חיות הבר 2025, שיתקיים במהלך חודש מרץ.

דרכי השתתפות הציבור בניטור מגוון מינים
מה מניע אנשים להשתתף במדע אזרחי, וכיצד זה משפיע על הידע והמדיניות הסביבתית?

הטמעת מדע אזרחי כשגרה חינוכית
מדע אזרחי הוא כלי נהדר לחינוך ולמידה, אך הטמעתו בבית הספר מאתגרת. סדרת מחקרים אלו נועדה לבחון את האתגרים והיתרונות בשימוש במדע אזרחי ככלי חינוכי ולהציע…